Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 107.23.37.199 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
5 berichten.
J. Bisschops en EH van Leeuwen schreef op 17 augustus 2018:
Muziek aangenaam. Mijn voorgerecht was heerlijke Carpaccio. Hoofdgerecht een 100% smakelijke Steak. Het nagerecht uitstekend! De bediening was klasse! Rustig, attent en ze gaf een heel goed wijnadvies. Vivaldi heeft een groot terras, serregedeelte en binnen een goed uitziend restaurant. Een aanrader en we gaan zeker nog eens terug als we weer in Nijmegen zijn.
Muziek aangenaam. Mijn voorgerecht was heerlijke Carpaccio. Hoofdgerecht een 100% smakelijke Steak. Het nagerecht uitstekend! De bediening was klasse! Rustig, attent en ze gaf een heel goed wijnadvies. Vivaldi heeft een groot terras, serregedeelte en binnen een goed uitziend restaurant. Een aanrader en we gaan zeker nog eens terug als we weer in Nijmegen zijn.
E.v. d.Voort schreef op 13 juli 2018:
Goed dat jullie mijn niet positieve feedback hebben gepubliceerd . Dat vind ik wel professioneel .
Goed dat jullie mijn niet positieve feedback hebben gepubliceerd . Dat vind ik wel professioneel .
Marc schreef op 11 juli 2018:
Een heerlijke avond gehad in dit fantastische restaurant. We hebben ons laten verrassen en iedere gang was een feestje voor het oog en tongstrelend! Vriendelijke en adequate bediening! En dan de wijnen paste er uitstekend bij.
Een heerlijke avond gehad in dit fantastische restaurant. We hebben ons laten verrassen en iedere gang was een feestje voor het oog en tongstrelend! Vriendelijke en adequate bediening! En dan de wijnen paste er uitstekend bij.
E . J . v. D. Voort schreef op 7 juli 2018:
Een zeer teleurstellende ervaring . Binnenkomst : te weinig personeel leidt tot misleidende informatie over veel reserveringen die er eigenlijk niet blijken te zijn .Bestellingen worden vergeten ( 2x ) .Glas water is lauw water. Delen van het menu blijken niet voorradig te zijn ( gamba's) .Veel gasten worden niet geaccepteerd omdat er te weinig keukenpersoneel is .Eerste en tevens ons laatste bezoek aan Vivaldi .
Een zeer teleurstellende ervaring . Binnenkomst : te weinig personeel leidt tot misleidende informatie over veel reserveringen die er eigenlijk niet blijken te zijn .Bestellingen worden vergeten ( 2x ) .Glas water is lauw water. Delen van het menu blijken niet voorradig te zijn ( gamba's) .Veel gasten worden niet geaccepteerd omdat er te weinig keukenpersoneel is .Eerste en tevens ons laatste bezoek aan Vivaldi .
Janny schreef op 24 juni 2018:
24-6-2018 Schrijf ik het eerste gastenboekbericht voor Vivaldi? Laat het dan meteen maar een goed bericht zijn. Vivaldi verdient ook een goed bericht. We hebben er heerlijk gedineerd met goede vrienden. De menukaart is origineel en ook geschikt voor mensen die vegetarisch willen eten. De smaken van de gerechten zijn goed, het eten wordt mooi gepresenteerd. Finishing touch is een goed wijnadvies. Tijdens het eten prachtig uitzicht op de rivier en alle bedrijvigheid van de schepen. De medewerkers zijn gastvrij en opgewekt. Hoe kan het dat deze zaak niet avond aan avond volgeboekt is op deze hippe lokatie? Veel succes gewenst van een tevreden klant. Janny
24-6-2018 Schrijf ik het eerste gastenboekbericht voor Vivaldi? Laat het dan meteen maar een goed bericht zijn. Vivaldi verdient ook een goed bericht. We hebben er heerlijk gedineerd met goede vrienden. De menukaart is origineel en ook geschikt voor mensen die vegetarisch willen eten. De smaken van de gerechten zijn goed, het eten wordt mooi gepresenteerd. Finishing touch is een goed wijnadvies. Tijdens het eten prachtig uitzicht op de rivier en alle bedrijvigheid van de schepen. De medewerkers zijn gastvrij en opgewekt. Hoe kan het dat deze zaak niet avond aan avond volgeboekt is op deze hippe lokatie? Veel succes gewenst van een tevreden klant. Janny